Copyright 2024 - PWGP

Grupy

Oddział I
To grupa 3-4 latków. Dla niektórych z nich to pierwszy rok w przedszkolu.
Dzień w Naszej grupie rozpoczynamy o godzinie 6:00 i przebywamy w niej do godziny 16:00.
 Podczas schodzenia bawimy się wybranymi przez siebie zabawkami, gramy w różne gry, rysujemy, układamy puzle i układanki.
Po śniadaniu uczestniczymy w zajęciach dydaktycznych, dzięki którym dowiadujemy się wielu ciekawych rzeczy o otaczajacym świecie.
Nasza praca koncentruje się na bliższym poznaniu siebie, naszego otoczenia oraz opanowaniu czynności samoobsługowych poprzez zabawę.



Codziennie wychodzimy na świeże powietrze, spacerujemy obserwując przyrodę oraz bawimy się w przedszkolnym ogrodzie.
Po obiedzie śpimy lub odpoczywamy na leżakach, słuchając wtedy bajek czytanych przez nauczycielkę lub odtwarzanych z kaset. Kiedy zjemy podwieczorek bawimy się w sali z paniami i kolegami.



Oddział II
To grupa dzieci 4 i 5 latków.
Gromadka z nas nie mała.
Nasza pani każdego dnia wita nas z uśmiechem na twarzy, zaprasza
do wspólnej zabawy, a gdy tęsknimy za mamą, potrafi nas podnieść na duchu i pocieszyć.



 

 

Uczymy się też wielu piosenek i wierszy, które potem prezentujemy przed rodzicami.
Oczywiście mamy także wiele czasu na zabawę! Te zajęcia lubimy najbardziej. Piekna pogoda pozawala nam rozwijać sprawnoaść ruchowś na drabinkach, podczas gry w piłkę, berka.
 




Oddział III
Jestesmy już starszakami więc przygotowujemy się powoli i systematycznie do roli ucznia. Dzięki różnym ćwiczeniom stosowanym podczas zajęć szybciej się koncentrujemy, skupiamy uwagę i zapamiętujemy nowe treści. Jesteśmy też odważne, nie boimy się wystepować publicznie i możemy reprezentować nasze przedszkole na zewnątrz.






Dzięki częstemu wykonywaniu alfabetycznych ósemek przygotowujemy naszą raczkę do pisania.
Każdy starszak w naszej grupie zna kodeks przedszkolaka i przestrzega zasad. Lubimy bawić się w naszych kacikach, bo są ciekawe i znajduje się w nich wiele zabawek.

 



Oddział IV
Większość dzieci chodzi do tej grupy już kolejny rok i uważa się za prawdziwych gospodarzy. W pracy dydaktyczno-wychowawczej szczególny nacisk kładzie się na stosowanie różnorodnych form pobudzających twórczą aktywność dziecka, takich jak: Metody Dramowe, Metoda Dobrego Startu czy też Metoda Ruchu Rozwijającego. Ponadto dużo czasu poświęcamy na róznego rodzaju wspólne zabawy oraz wycieczki.


Nasza grupa jest wesoła i żywa, czasem głośna. Jesteśmy już w "zerówce" więc nasze nauczycielki wiele uwagi poświęcają temu, byśmy byli dobrze przygotowani do szkoły: ćwiczymy umiejętności manualne podczas prac plastycznych, uczymy się literek, liczymy, wiele rozmawiamy o otaczającym nas świecie. To czego nauczyliśmy się podczas zajęć staramy się zobaczyć podczas wycieczek.

f t g m